شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی امیر

amir

شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی امیر در تیرماه سال 1350 هجری شمسی با موضوعیت نمایندگی موسسات مسافربری حمل و نقل داخلی و خارجی اعم از هوایی، زمینی و دریایی و قبول حمل کالا و عنداللزوم ترخیص کالا از گمرکات ایران و قبول هر نوع نمایندگی از موسسات و شرکتهای توریستی داخلی و خارجی تاسیس شد. این شرکت در بدو تاسیس موفق به اخذ پروانه فعالیت از سازمان هواپیمایی کشوری و سپس در سال 1351 نائل به دریافت پروانه بهره برداری از سازمان جلب سیاحان ( سازمان میراث فرهنگی و گردشگری کنونی ) گردید.

مرکز اصلی این شرکت ابتدا در خیابان امیرآباد تهران بوده که در سال 1391 با توجه به تغییرات بازار، رویکرد مدیران و همچنین مشکلات ترافیکی همزمان با افزایش سرمایه و تغییرات در هیئت مدیره به مکان فعلی نقل مکان نموده است .

آنچه امیر را در طول بیش از چهار دهه فعالیت، متـمایز، خوشنام و برگزیده نموده است، نوآوری، دانش روزآمد، احساس مسئولیت و مشتـری مداری کارمندان و همچنین تبیین استراتزی های کلان مناسب و درست از لحاظ زمان و مکان از سوی مدیریت آن مجموعه بوده است.

تغییر نوع مشتریان شـرکت خدمات مسـافرت هـوایی و جهانـگردی امیر از مشتریان تفریحی Leisure به مشتریان تجاری Corporate در طـول مدت فعالیت مجموعه باعث تغییر نوع خدمات آن شده است بطوریکه خدمات تورهای گـروهی یا تورهای ورودی تا حد بسیار زیادی کمـرنگ شده و جای خود را برای مثال به تورهای اختصاصی یا FIT داده اند.

در زمینه نمایندگی فروش شـرکت های هواپیمایی داخلی و خارجی امیر همیشه جزو 10 نماینده فروش برتر بیشتر ایرلاینـها بوده و با سعی و تلاش فراوان توانسته است سالیان سال جایگاه خود را در جدول بهترین فروشها حفظ نماید.

خدمات 24/7 برنامه ریزی شده امیر به مشتریان ویژه خود، این شرکت را به مجموعه ای قابل اعتماد و همیشه پاسخگو تبدیل نموده که تجربه سفری با آرامش را برای مسافرین و مشتریان به حداکثر می رساند.

با توجه به آنالیز همیشگی تیم مدیریتی امیر و شناخت بهنگام نیاز بازار صنعت هوانوردی و توریسم ایران، از مدتها قبل استراتزی گسترش خدمات شرکت بصورت آنلاین از جانب مدیریت هلدینگ تبیین گردید و پس از مطالعه انواع خدمات آنلاین موجود و بررسی معایب و مزایای خدمات دهنده های مختلف، بهترین و قابل اتکا ترین خدمات دهنده موجود در هر زمینه شناسایی گردید و دعوت به همکاری شد وب سایت پیش رو نتیجه به ثمر نشستن این استراتژی و امکان سنجی گسترده مدیریت آژانس هواپیمایی امیر است که در چند فاز بروز و تکمیل خواهد شد.

سابقه شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی امیر

00

سال

00

ماه

00

روز

00

ساعت

00

دقیقه

00

ثانیه

فرانشیز امیر لوفت هانزا سیتی سنتر بیزینس تراول

lufthansa

در میان تمام مولفه های موجب توفیق همه فعالیتهای تجاری ، داشتن روابط مفید، قوی و قابل اعتماد، مهمترین مولفه بشمار می رود. شرکت (خصوصی) لوفت هانزا سیتی سنتر که زیر مجموعه شرکت هواپیمایی لوفت هانزای آلمان است و مقر اصلی آن در شهر فرانکفورت قرار دارد مجموعه ای گسترده و قدرتمند از بیش از 680 آژانس هواپیمایی در 80 کشور دنیا با حدود 6500 کارمند متخصص در اختیار دارد که با ایجاد شبکه ای متحد و قابل اعتماد اعضای خود را در برخورداری از مولفه فوق الذکر یـاری نموده است. شرایط عضویت در این شرکت بین المللی بسـیار دشوار بوده و در سراسر دوره عضویت نیز اعضا می بایست در کلاسها و همایشهای این موسسه شرکت نموده و اطلاعات خود را بروز نمایند. اعضای لوفت هانزا سیتی سنتر غیر از دارا بودن ارتباطات محلی در سراسر دنیا با همـکاران خود، با دسترسی مستقیم به بانک اطــلاعات هواپیـمایی لوفت هانزا، خدمات ویژه مسافرین این ایرلاین را نیز انجام می دهند.

شرکت خدمــات مســافرت هوایی و جهانــگردی امیر در سال 2011 پس از طی مراحــل دشوار و کسب امتیازات لازم از لحاظ کیفیت ارائه خدمات و … به عضویت این زنجیره پذیرفته شد و با اهتمام و سعی و تلاش بیش از پیش خود به کسب جایگاه ده آژانس هواپیمایی موفق درمنطقه خاورمیانه و آفریقای این شبکه در سال 2015 نایل آمد. http://signin.lcc.de/issues/2016-01/#!26

عضویت در شبکه لوفت هـانزا سیتی سـنتر در سه سطح معـمولی، بیزینس تراول و گلـوبال تراول به اعضائ اعطا می گردد، تقـاضای شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی امیر مبنی بر ارتقاء سطح عضویت به بیزینس تــراول در ماه مه سال 2016 پس از طــی یک پروســه 6 ماهه از سوی شرکت مادر مورد تایید قرار گرفت و هم اکنون آژانس هواپیمایی امیر در سطحی بالاتر از سایر همکاران خود به خدمت رسانی می پردازد.

لازم به ذکر است شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی امیر به گفته مدیران ال سی سی آلمان با انجام تبلیغات در سطح گسترده بیشترین تاثیر را در شناسـاندن این برند بین المللی در بازار ایران ایفا کرده است که این امر بارها و بارها مورد تشویق شـرکت مادر قرار گرفته است. نمونه ای از این تبلیغات گسترده، مرکز اطلاع رسانی و پیک آپ پوینت امیر لوفت هانزا سیتی سنتر در مرکز خرید پالادیوم است که در مجله رسمی ال سی سی گزارشی از آن منتشر شده است .(http://signin.lcc.de/issues/2015-02/#!44). مشخصه اصلی آژانس های هواپیمایی کلاس بیزینس تراول خدمت رسانی بیشتر آنها به مشتریان تجاری نسبت به مشتریان تفریحی است. با توجه به اینکه خدمت رسانی به این نوع مشتریان به کیفیت و دانش بالاتری احتیاج دارد اخذ این کلاس توسط شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی امیر خود موید درجه کیفی خدمات این شرکت است.

 

خط مشی کارمندان هلدینگ امیر

  • کارمندان امیر سعی می نمایند در کمال ادب، متانت و بارویی گشاده با مشتریان خود برخورد نموده و انرژی مثبت خود را به ایشان انتقال دهند.
  • کارمندان امیر از اطلاعات شخصی مسافرین خود و همچنین اطلاعات بانکهای داده ایرلاینها صیانت نموده و این اطلاعات را محرمانه قلمداد می نمایند.
  • کارمندان امیر تمام سعی خود را می نمـایند تا در کـمترین زمان وظایف محــوله را انجام دهند و آنچه نیاز به پیـگیری دارد بدون نیاز به یادآوری، انجام داده و به نتیجه برسانند و با انجام این کار، حس اعتماد را به مشتریان، بیش از پیش منتقل نمایند.
  • کارمندان امیر تمام سعی خود را می نمایند با استفاده از راهکارهای قانونی منافع مشتریان خود را حفظ نموده در صورت اعمال جرائم روی خدمات آنان، آن را به حداقل رسانده یا در صورت کاهش قیمت خدمات ارائه شده مابه التفاوت وجه پرداختی را مسترد نمایند و با انجام این کار به مشتری ثابت نمایند منافع امیر با مشتری در بازار کسب و کار یکیست.
  • کارمندان امیر فارغ از شرح وظایف سازمانی خود، آنچه در توان دارند برای کمک به مشتریان و همکاران خود انجام می دهند.
  • کارمندان امیر از شان و سابقه درخشان شرکت متبوع خود در تمامی برخوردها و جلسات صنفی حفاظت می نمایند و کاری که کوچکترین خدشه ای به این موضوع وارد کند انجام نمی دهند.
  • کارمندان امیر همواره در حال بروز رسانی اطلاعات خود هستند و حتی نسبت به مشاوره شفاهی خود نیز با مشتریان امیر احساس مسئولیت می نمایند.
  • کارمندان امیر تا جایی که قوانین و مقررات شرکت اجازه می دهد به مشتریان خود اعتماد نموده و همواره بنای رابطه متقابل را بر درستی و صداقت می گذارند.
  • کارمندان امیر در هنگام عدم حضور خود به هر دلیل، مسئولیت های خود را به همکاران خود منتقل می نمایند تا خدمات مشتریان بدلیل عدم حضور ایشان به تعویق نیفتد و همچنین خود نیز پیگیری های لازم را انجام می دهند.
  • کارمندان امیر در مواجهه با خدماتی که می بایست بصورت گروهی انجام گیرد، هماهنگی های لازم را ایجاد می نمایند تا خدمات نهایی بدون نقص ارائه شود و از کار گروهی با همکاران خود لذت می برند.
  • کارمندان امیر به تعهدات خود پایبند هستند و هرگز کاری را که بر خلاف منافع مشتری است انجام نمی دهند و کاری را نیز که به انجام آن متعهد شده اند ناتمام نمی گذارند.
  • کارمندان امیر مشتریان خود را در طول مدت سفر تنها نمی گذارند و در هر زمان و هرمکان در کنار آنان هستند.
  • کارمندان امیر دانش خود را در اختیار مشتریان خود قرار می دهند و به ایشان اطمینان می دهند که در کار خود مستقل هستند
  • کارمندان امیر در صورت نیاز به نگهداری اصل اسناد و مدارک مشتریان، تمام دقت خود را در صیانت از اسناد بکار می برند.