» وبسایت امیر تراول چه خدماتی را ارائه مینماید ؟

  • خریداری آنلاین بلیط هواپیما به سرارسر دنیا
  • بیمه مسافرتی
  • ترانسفر سی آی پی (CIP ) فرودگاه امام خمینی
  • پکیج های منحصر به فرد و لوکس اروپایی

 

» آیا این سایت مجوز های لازم جهت فروش خدمات گردشگری به صورت آنلاین را دارا می باشد ؟

سایت امیر تراول  با نماد اعتماد الکترونیکی متعلق به شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی امیر می باشد که با داشتن مجوزهای لازم از سازمان هواپیمایی کشوری و همچنین اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشکری استان تهران، بیش از44 سال است که در این عرصه فعالیت دارد. برای مشاهدۀ سوابق این شرکت و جزئیات مجوزها و اطمینان از انتخاب خود می توانید به بخش ” گواهینامه ها و مجوز ها ” وبرای اطمینان بیشتر از با کلیک بر روی نماد اعتماد الکترونیکی از جعلی نبودن آن اطمینان پیدا کنید .

 

حساب کاربری :

» آیا برای خرید از امیر تراول حتما باید در سایت عضو باشم ؟

بله

 

» مراحل عضویت در سایت به چه صورت می باشد ؟

بر روی نام کاربری کلیک نمایید تا نام کاربری شما پس از دریافت ایمیل آدرس و رمز عبور ثبت گردد.

 

» عضویت در سایت مزایایی دارد ؟

با عضویت در سایت شما نه تنها می توانید کلیه پروازهای خارجی خود را به صورت آنلاین خریداری نمایید بلکه از تخفیف های آنلاین پروازی استفاده مینمایید و از اخبار جدید نیز مطلع خواهید شد.

 

» آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و ایمیل من وجود دارد ؟

بله، شما میتوانید به راحتی تغییرات در رمز عبور را اعمال نمایید لذا توجه داشته باشید که امکان تغییر در آدرس ایمیل به هیچ وجه وجود نخواهد داشت.

 

 »در صورت عدم عضویت در سایت امکان مشاهده و دسترسی به رزروهای خود را دارم ؟

خیر

 

» امکان لغو عضویت خبر نامه وجود دارد ؟

بله

 شرایط خرید به صورت کلی :

» امکان خرید در تمامی ساعات شبانه روز امکان پذیر می باشد ؟

شما میتوانید در کلیه ساعات از امکانات خرید آنلاین بهرمند شوید.

 

» آیا می توانم برای شخص دیگری رزروی انجام دهم ؟

بله

 » فرایند خرید به طور کلی به چه صورت است ؟

بعد از جستجو نمودن پرواز مورد نظر مشخصات فردی شخصی که پرواز مینماید را وارد سیستم نموده و بعد از ورود به درگاه بانک و پرداخت هزینه به صورت آنلاین، بلیت خریداری شده را پرینت نمایید .

 

» جهت خریداری از سایت حتما باید مقیم ایران باشم ؟

در صورت دارا بودن کارت های اعتباری بانک های ایرانی این امکان وجود دارد که از هر نقطه ای از جهان خرید خود را انجام دهید.

 

پـرداخـت  

» مبلغ رزرو خود را چگونه می توانم پرداخت کنم ؟

تمامی کاربران می‌توانند از طریق درگاه اینترنتی و با استفاده از تمامی کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب در سایت امیر تراول هزینه رزرو را به صورت آنلاین پرداخت نمایند.

 

» اگر زمان خرید، پول از حساب کسر گردد ولی با مشکل در دریافت واچر /بلیط مواجه شوم از چه طریقی پیگیری های لازم انجام پذیر می باشد ؟

گاهی ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود و پرداخت صورت نگیرد، اما در این مواقع جای نگرانی وجود ندارد و پول شما توسط خود بانک به صورت خودکار بین 2 الی 72 ساعت به حسابتان برگشت داده خواهد شد، در غیر اینصورت با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف شود.

 

سوالات متدوال درباره پرواز های خارجی سیستم :

» امکان خرید پرواز های خارجی با چه ایرلاین هایی وجود دارد ؟

در حال حاضر امکان خرید اکثر ایرلاین های موجود در بازار ایران اعم از ایـــران ایــر، لوفتـهـــانزا، امــــارات، قطـــر، ترکیـــش، اتحـــاد، آلیتـــالیــا، اتــریـشـی، ایــژیـــن، اکــراینــی، ایــرفـرانس، کــی ال ام، عمـــان ایر وجود دارد.

 

» آیا امکان رزرو پرواز های خارجی وجود دارد ؟

امکان رزرو به صورت آنلاین امکان پذیر نمی باشد اما همکاران ما طی ساعات اداری جهت رزرو نمودن بلیت پاسخگو خواهند بود .

 

» آیا امکان خرید بلیت خارجی رفت تک ( OPEN ) وجود دارد ؟

به طور کلی اجباری جهت خریداری بلیت رفت و بر گشت در سیستم نمی باشد ولی توجه داشته باشید که جهت ورود به کلیه کشور ها می بایست نسبت به تاریخ اعتبار ویزا بلیت رفت و بر گشت خریداری شود مگر اینکه مسافر مقیم آن کشور باشد که در این صورت مشکلی برای خرید بلیت 1 طرفه یا همان OPEN  وجود نخواهد داشت. در غیر این صورت کلیه عواقب خرید بلیت یک طرفه به عهده مسافر بوده و آژانس هیچ گونه مسولیتی در قبال آن نخواهد داشت.

 

» امکان خرید بلیت های چند مسیره در سایت وجود دارد ؟

جهت تهیه این قبیل بلیت ها می بایست به آژانس امیر مراجعه نمایید

 

» جهت خریداری بلیت های خارجی چه اطلاعاتی باید وارد سیستم شود ؟

 نام و نام خانوادگی به انگلیسی مطابق با نام مندرج پاسپورت

شمارۀ پاسپورت

تاریخ انقضاء پاسپورت

تاریخ تولد

ملیت

آدرس ایمیل

 

» اگر هنگام رزرو و یا صدور بلیت اطلاعات پاسپورتی عمدا و یا سهوا اشتباه وارد شود امکان تغییر وجود دارد ؟

طبق قوانین ایرلاین ها امکان هیچ گونه تغییراتی از این قبیل وجود ندارد و بلیت میباست ابطال و مجددا خریداری شود.

 

» فرایند تغییر در تاریخ و مسیر بلیت به چه صورت می باشد  ؟

جهت اعمال نمودن هر نوع تغییری در بلیت صادر شده میبایست با همکاران ما در بخش پشتیبانی تماس حاصل فرمایید تا در صورت امکان طبق قوانین ایرلاینی تغییرات را در بلیط منعکس نمایید.

 

» امکان خرید بلیت های تخفیف دار مسافرین بالای 60 سال وجود دارد ؟

جهت خریداری این قبیل بليتها میبایست مداراک لازم را با مراجعه حضوری به همکاران ما در آژانس تحویل نمایید.

 

» بار مجاز پروازی در کجا قید شده است ؟

بارمجاز در صفحه نخست به هنگام انتخاب نمودن پرواز مورد نظر قابل مشاهده میباشد.

 

» آیا امکان باطل نمودن تنها یک مسیر رفت و یا برگشت در بلیت های دو طرفه وجود دارد ؟

امکان باطل نمودن یکی از مسیر ها به تنهایی وجود ندارد و طبق قوانین پروازی کل بلیت میبایست ابطال و بلیت جدید مجددا صادر شود و همچنین اگر بنا به هر دلیلی از بلیت رفت استفاده نشود، بلیت برگشت به صورت خودکار و سیستماتیک ابطال خواهد شد.

 

» آیا امکان انتخاب صندلی و درج مایلج وجود دارد ؟

شما می توانید جهت انتخاب صندلی و درج میلج خود در بلیت خریداری شده به صورت آنلاین، در ساعات اداری با همکاران ما تماس حاصل فرمایید .

 

» ورود حیوانات خانگی به هواپیما مجاز می باشد ؟

برخی از ایرلاین هایی که دارای این شرایط می باشند قوانینی را معین نموده اند در صورت لزوم میتوانید با ایرلاین مورد نظر به صورت مستقیم ویا هم همکاران ما تماس حاصل فرمایید.

 

» در صورت خریداری بلیت به صورت آنلاین امکان مهر نمودن بلیت وجود دارد ؟

مسافرین محترمی که جهت تهیه ارز دولتی نیاز به بلیت ممهور شده دارند میتوانند با مراجعه به آژانس آن را دریافت نمایند.

 

» مدت زمان تکمیل اطلاعات مسافران هنگام خرید با محدودیت زمانی مواجه است ؟

جهت تکمیل اطلاعات مسافر 17 دقیقه زمان دارید، در غیر این صورت جستجوی پروازی باید مجدد صورت گیرد.

 

» بلیت صادر شده از سیستم درهمان لحظه دریافت می شود ؟ 

بعد از تکمیل فرایند خرید و پرداخت هزینه، بلیت بر روی صفحه نمایش داده خواهد شد.

 

» چگونه می توانم از قوانین کنسلی یا شرایط اعمال تغییرات در بلیت خود مطلع شوم ؟

تمامی قوانین مشخصا هنگام خریداری پرواز در قسمت قوانین بلیت نمایش داده خواهد شد.

 

» فرایند کنسل نمودن بلیت به چه صورت می باشد ؟

جهت کنسل نمودن بلیت صادر شده میبایست با همکاران ما در بخش پشتیبانی تماس حاصل فرمایید تا مطابق قوانین ایرلاین مربوطه مبلغ جریمه از بلیت صادر شده کسر و مابقی آن استرداد گردد.

 

» تغییرات و کنسل نمودن پرواز توسط ایرلاینها از چه طریقی اعلام می گردد؟

در صورت اطلاع رسانی ایرلاینها مراتب از طریق پیامک به شماره موبایل درج شده در سیستم اعلام خواهد شد لذا درج اطلاعات صحیح الزامی می باشد.

 

» در شرایطی که ایرلاین ها هنگام پرواز و در فرودگاه اعلام لغو و یا تغییر در زمان پروازی اعلام دارند هزینه پرداختی به مسافر عودت داده میشود ؟

در این شرایط می بایست حتما بلیت خود را در قسمت مربوط به ایرلاین در فرودگاه مهر نموده و برای طی مراحل کنسلی به آزانس امیر مراجعه نموده تا پس از انجام مراحل اداری و دریافت هزینه از ایرلاین مربوطه مبلغ به حساب مسافر واریز گردد.

 

» آیا این امکان وجود دارد که با یک جستجو و یک انتخاب پروازی نام چند نفر را همزمان وارد نماییم و یا اینکه برای هر نفر جداگانه باید بلیت صادر شود ؟

هنگام خرید شما مجاز به انتخاب حداکثر 6 مسافر در یک رفرنس می باشید، به عبارتی دیگر سیستم به شما اجازه خواهد داد تا همزمان 6 بلیت را در یک رفرنس صادر نمایید.

 

» شرایط کنسلی و یا تغییر در برنامه یکی از مسافرینی که با هم در یک رفرنس  بلیت خریداری نموده اند چه می باشد ؟

درصورت نیاز به تغییر یا کنسل نموده یکی از افراد می بایست با همکاران ما در بخش پشتیبانی تماس حاصل فرمایید تا تغییرات لازم در رفرنس را اعمال نمایند .

 

 هتـل ها ی خارجی :

» امکان خرید هتل های چه کشورهایی در سیستم میسر می باشد ؟

در حال حاضر امکان خرید بیش از 200،000 هتل در سراسر دنیــا فراهم می باشد.

 

» جهت خریداری هتل چه اطلاعاتی مورد نیاز می باشد ؟

عنوان ( خانم/آقا)

نام

نام خانوادگی

 

» آیا امکان رزرو نمودن موقت هتل بدون پرداخت هزینه ای وجود دارد ؟

خیر،جهت دریافت واچر هتل شما میبایست هزینه هتل را به طورکامل پرداخت نمایید .

 

» شرایط کنسلی و یا تغییر در هتل خریداری شده به چه صورت می باشد ؟

با توجه به قوانین هر هتل شرایط تغییر و کنسلی آنها با یکدیگر متفاوت میباشند. لذا هنگام خریداری تمامی قوانین را به دقت مطالعه فرمایید تا با مشکلی مواجه نشوید.

 

» فـرایـند کنسلی و یا اعمال تغییرات به چه صورت می باشد ؟

جهت کنسل نمودن و یا اعمال تغییرات هتل خریداری شده می بایست در ساعات ادرای با همکاران ما تماس حاصل فرمایید.

 

» آیا امکان دریافت واچر مورد اعتبار هتل به صورت آنلاین وجود دارد ؟

بعد از تکمیل فرایند خرید و پرداخت هزینه واچر هتل به شکل PDF بر روی سیستم نمایش داده خواهد شد و همچنین یک نسخه از آن به آدرس ایمیل شما ارسال می گردد.

 

سوالات مربوط به تمامی بخش ها

» در صورت مواجه شدن با هر مشکل و یا سوال بخشی جهت پاسخگویی وجود دارد ؟

بله همکاران ما در بخش پشتیبانی پاسخگویی سوالات شما خواهند بود.

 

» اگر ایمیل تایید خرید بلیت و یـا واچـر هتل را دریافت نکردم آیا امکان پیگیری وجود دارد ؟

اگر ایمیل ارسالی در بخش های JUNK  و یا SPAM ایمیل شما موجود نباشد، می توانید جهت دریافت تاییدیه و ایمیل با همکاران ما در بخش پشتیبانی تماس حاصل فرمایید .

 

» در کدام بخش کلیه خرید های هتلی –پروازی قابل دسترسی می باشد ؟

بعد از ورود به سیستم از قسمت گــزارشــات میتوانید به کلیه خرید های خود دسترسی پیدا نمایید.

 

» بعد از کنسل نمودن هر گونه خدمات استفاده شده در سایت نظیر پروازها – هتل ها- بیمه مسافرتی و تورها و در صورت قابل استرداد بودن وجه نسبت به قوانین، مبلغ چه زمانی به حساب مسافر عودت داده میشود ؟

پس از درخواست استرداد توسط مسافر، مبلغ جریمه کسر شده و مابقی پول، به‌ صورت آنلاین از طریق شماره‌ی حساب یا کارت بانکی که پیش از این توسط وی اعلام شده به حساب مسافر بازگردانده خواهد شد. روند بازپرداخت چهارشنبه های هر هفته می باشد.