ورود دومین ایرباس 330 ایـــران ایــــر

امروز ساعت 8 صبح 21 اسفند 1395 دومین هواپیمای ایرباس خریداری شده از مدل 330 سری 200  وارد فرودگاه مهرآباد شد. تا به امروز هیچ شرکت هواپیمایی در ایران نظیر این هواپیما را نداشته و برای اولین بار است که این هواپیما در اختیار شرکت هواپیمایی ایران ایر قرار می گیرد. ایرباس 330 در دسته بندی هواپیماهای اقتصادی تولید شده توسط ایرباس قرار می گیرد که با دو موتور پرواز می کند. این هواپیما دارای 238 صندلی شامل 32 صندلی بیزینس کلاس و 206 صندلی اکونومی کلاس است.هوایپمای ایرباس 330 می تواند تا 13450 کیلومتر را بدون توقف پرواز کند و برای مسافت های دور کاربرد دارد و انتظار میرود که در مسیرهای اروپایی و یا در مسیر های پکن و کوالالامپور مورد استفاده قرار گیرد. اخبار حاکی از آن است که تا 20 مارچ 2017 دومین هواپیمای ایرباس 330وارد ناوگان هوایی ایران ایر شود.

۳ دیدگاه برای ”ورود دومین ایرباس 330 ایـــران ایــــر

  1. من با این هواپیما مسیرکیش به اصفهان را سوار شدم واقعا عالی بود دست همه از ریاست جمهوری تا خدمه ایران ایر درد نکنه ممنون.

    1. جناب اقای موسوی
      متشکریم از اینکه تجربه خود را مطرح نمودید.
      با تشکر
      حیدری

  2. خدا کنه دوباره ایران ایر هواپیما های جدید و نو صفر کیلومتر از ایرباس و بوئینگ بخره مثل ایرباس ای ۳۸۰ که غول هواپیماهای دنیاست یا بوئینگ ۷۴۷ که ابهت و ایمنی بسیار بالایی دارند و دوباره ابهت ایران ایر مثل دهه پنجاه برگردد . زمانی که هیچ کشوری ایرلاین درست حسابی نداشت ایران با ایران ایر و هما بهترین پرواز های دنیا و به تمام خطوط رو برگزار میکرد .و همچنین از ایران ایر خواهش دارم مقاصد پروازی بین الملی رو به اقصی نقاط دنیا بیشتر کنند و همچنین پرواز مستقیم برای تهران بانکوک و تمام اروپا آمریکا برگزار کنند و تلاش کنند بهترین و با ابهت ترین هواپیما ها رو خریداری کنند و همچنین یک نظم وکلاس شیک به خدمه هواپیما بدهند بخصوص لباس مهمان داران رو خیلی شیک و با کلاس و درجه یک طراحی کنند و با یک دیسیپرین خاص و با کلاس دوباره در سراسر دنیا تبلیغ کنند و مسافرین تمام نقاط دنیا رو ترانزیت کنند و به ایران بیاورند و ارز آوری شگفت انگیزی برای کشورمان ایجاد کنند . ایران واقعا از نظر جغرافیایی برای ترانزیت مسافر بهترین جایگاه رو داره و حیف هستش که چنین بازاری رو بخاطر داشتن جنین ضعف هایی از دست داد .اونم تو کشوری که انقدر ثروت داره و اگر مدیریت درست باشه میشه از همه این ظرفیت ها و پتانسیل ها استفاده کرد . ای کاش این پیام ما بگوش مسئولین هواپیمایی بخصوص برسد . ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *